Stimati cetateni ai Comunei Iclod!
Pentru prevenirea răspândirii virusului COVID-19 la nivelul comunitatii noastre va informam ca, incepand din data de 16 martie 2020 pana la data de 31.03.2020 activitatea cu publicul la sediul primariei Iclod se suspenda.
Activitatea de relatii cu publicul se va desfasura prin intermediul adresei de e-mail: primaria.iclod@yahoo.com, prin servicii de posta/curierat la adresa Iclod nr. 440A, jud. Cluj si telefonic la numerele de telefon:
Registratura - 0264.263.074
Impozite si taxe - 0264.263.394
Stare Civila - 0264.263.218
Va asiguram de faptul ca problemele urgente vor fi solutionate!
Va multumim pentru intelegere si sustinere!
Secretar General UAT
- Secretar general al comunei:
- Luni - Vineri: 8 - 16
Compartiment contabilitate, taxe si impozite, achizitii publice, resurse umane si stare civila
- Inspector contabilitate:
- Luni-Vineri: 08-16
Compartiment dezvoltare locala
- Inspector:
- Luni-Vineri: 08-16
After School
- Inspector de specialitate:
- Luni-Vineri: 08-16
Compartiment agricol, fond funciar, cadastru si relatii cu publicul
- Inspector:
- Luni-Vineri: 08-16
Compartiment urbanism si amenajarea teritoriului
- Referent de specialitate:
- 8 - 16